OMOGOČAMO 60 DNEVNO VRAČILO IZDELKOV
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 60-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov obvestiti Prodajalca, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev! Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu na lastne stroške.
VRAČILO KUPLJENIH IZDELKOV
Obvestilo o odstopu predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe, na [email protected]
Obrazec za vračilo najdete TUKAJ (klikni).
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Prodajalcu na lastne stroške najkasneje v roku 60-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, prejemnik naj ne prevzame paketa brez potrdila prevoznika o škodnem primeru, saj je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri prevozniku.
NASLOV ZA VRAČILO IZDELKOV
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija, Slovenija.
Ob vračilu izdelkov je nujno potrebno priložiti izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, ki ga lahko najdete TUKAJ (klikni). Priložite tudi sliko škatle, nalepke na škatli ter sliko vseh prejetih izdelkov.
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi preko sledilne številke. Potrdilo o poslani pošiljki in ime prevoznika nam posredujete na [email protected].
Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino, ki jo je kupec plačal ob oddaji naročila oziroma se vrne kupnina za izdelke, ki so bili vrnjeni Prodajalcu.
Za vrnjene izdelke Prodajalec kupcu vrne kupnino najkasneje v roku 60 dni od prejema vračila paketa v Nutrisslim skladišče. Vračilo vplačanega zneska izvrši Prodajalec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca) s katerega je bilo plačilo izvršeno oziroma katerega kupec navede na obrazcu za vračilo kupnine.
V PAKETU SO BILI NAPAČNI IZDELKI?
Če ste prejeli napačne ali poškodovane izdelke pošljete zahtevek na [email protected] kamor navedite podrobnosti (priložite sliko škatle, nalepke na škatli ter sliko vseh prejetih izdelkov.) v 60 dneh od prejema paketa. Preverili bomo, ali ste upravičeni do zamenjave z novimi izdelki in ustrezno podali navodila. V zadevno vrstico vključite številko vašega naročila in v sporočilu navedite vse vaše podatke (ime, priimek, naslov in telefonsko številko), da bomo lahko enostavno našli vaše naročilo in takoj obdelali vašo zahtevo.
MANJKAJOČI IZDELKI V PAKETU?
Zavedamo se, da je prejemanje celotnega naročila za vas pomembno in prav tako je za nas! Naredimo absolutno vse, kar je mogoče, da pravočasno in v dobrem stanju odpremimo vaše naročilo.
V roku 60 dni se obrnite na [email protected], da bomo lahko organizirali dostavo za manjkajoče izdelke. V zadevno vrstico vključite številko vašega naročila in v sporočilu nam posredujte fotografije vseh prejetih izdelkov, škatle v kateri so izdelki prispeli ter nalepko dostvane službe, ki je na škatli.
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.