Lokacijo vašega paketa lahko preverite z vpisom sledilne številke (ki ste jo prejeli v emailu o odpremi vašega paketa) na naslednji povezavi: https://www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/
Za pregled vseh naročil pa se lahko prijavite v svoj račun in kliknete na zavihek MOJA NAROČILA.
- KJE DOBIM SLEDILNO ŠTEVILKO?
Sledilno številko vašega paketa vam posredujemo v email sporočilu, kjer vas obvestimo o odpremi in dostavi vašega paketa. Prav tako je sledilna številka vključena v vseh sporočilih, poslanih s strani DPD dostavne službe.
Povezava za sledenje paketa: https://www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/
- KAKO POŠLJETE PAKETE?
Za dostavo paketov uporabljamo dostavno službo DPD. Kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u).
- IMAM TEŽAVE Z DOSTAVO, KAJ LAHKO STORIM?
Za pomoč pri dostavi se lahko obrnete na DPD, preko telefona: +386 (0)1 513 23 00 ali maila [email protected] – od ponedeljka do petka med 7:30 in 16:00.
Na voljo smo vam tudi na [email protected]. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in omogočiti, da bo paket čim prej pri vas.
- KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE?
Pri nakupih pod 49 €, znaša strošek dostave preko DPD 3,99€.
Pri nakupih nad 49 €, je poštnina brezplačna!
- DOSTAVLJENI SO BILI POŠKODOVANI IZDELKI
Če opazite poškodbo paketa, morate ob prevzemu dodati opombo, da je paket poškodovan. Nato nam podrobnosti (vključno s fotografijami) posredujte na [email protected] v roku 60 dni od prejema paketa. Preverili bomo, ali ste upravičeni do zamenjave z novimi izdelki in ustrezno podali navodila.