Zakaj mi?
Dostava v roku 1–2 delovnih dni
Brezplačna dostava za naročila nad 50,00 €
Vračilo denarja v 60 dneh
Več kot 4,7 milijona strank z vsega sveta
Dostava v roku 1–2 delovnih dni
Brezplačna dostava za naročila nad 50,00 €
Vračilo denarja v 60 dneh
Več kot 4,7 milijona strank z vsega sveta
Dostava v roku 1–2 delovnih dni
Brezplačna dostava za naročila nad 50,00 €
Vračilo denarja v 60 dneh
Več kot 4,7 milijona strank z vsega sveta
Dostava v roku 1–2 delovnih dni
Brezplačna dostava za naročila nad 50,00 €
Vračilo denarja v 60 dneh
Več kot 4,7 milijona strank z vsega sveta

Brezplačno svetovanje

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Ponudnik in skrbnik spletne trgovine NATURE’S FINEST, lastnik vseh vsebin in povezanih storitvenih dejavnosti, je družba Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d. o. o.

  • Naslov: Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija
  • ID za DDV: SI42005485 (ponudnik je zavezanec za DDV)
  • Matična številka: 3711676000
  • Kontaktni podatki:
  • Registracija: Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod opr. št. 2010/9888.

(v nadaljevanju: ponudnik ali Nutrisslim)

Ti Pogoji poslovanja spletne trgovine NATURE’S FINEST (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) urejajo delovanje spletne trgovine NATURE’S FINEST, poslovanje ponudnika, prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini, ter pravice in obveznosti uporabnikov in kupcev. Pogoji poslovanja določajo tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter se nanašajo na vse uporabnike in kupce spletne trgovine NATURE’S FINEST.

Uporaba spletne trgovine NATURE’S FINEST je pogojena s sprejemom teh pogojev poslovanja, ki so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah, Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter drugimi veljavnimi predpisi Republike Slovenije na področju e-poslovanja in varstva potrošnikov.

Uporabnika oziroma kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vedno posebej opozorjen na pogoje poslovanja, z oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Z oddajo spletnega naročila ali z registracijo v spletni trgovini NATURE’S FINEST uporabnik izrecno potrjuje, da je seznanjen s celotno vsebino teh pogojev poslovanja in da ga njihove določbe zavezujejo. S tem vstopa v pogodbeno razmerje s ponudnikom ter jamči, da je oseba, starejša od 18 let, pravno sposobna skleniti zavezujočo pogodbo oziroma da je sposobna biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja.

V primeru, da se s temi pogoji poslovanja ali z njihovim delom ne strinjate, vas prosimo, da nemudoma prenehate z uporabo oziroma dostopanjem do spletne trgovine.

2. POMEN IZRAZOV

V teh pogojih poslovanja uporabljeni izrazi imajo naslednji pomen:

  1. NATURE’S FINEST – je spletna trgovina na spletnem mestu www.naturesfinest.si in je del družbe Nutrisslim, d. o. o., ki upravlja s spletno stranjo in omogoča povezavo s to spletno trgovino.
  2. Ponudnik – je družba Nutrisslim, d. o. o., ki na spletnem mestu www.naturesfinest.si opravlja dejavnost spletne trgovine.
  3. Obiskovalec – je vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče spletno trgovino NATURE’S FINEST, vendar pa ni prijavljena kot registrirani uporabnik.
  4. Uporabnik – je obiskovalec, ki skladno s pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu pridobi uporabniško ime (enako svojemu e-naslovu) in določi geslo.
  5. Izdelki – so stvari oziroma blago in storitve, ki jih v spletni trgovini ponuja ponudnik.
  6. Kupec – je vsaka fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini kupi izdelke iz ponudbe ponudnika.
  7. Potrošnik – je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja izdelke in digitalno vsebino za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
  8. Proizvajalec – je podjetje, ki izdeluje končno blago ali sestavne dele ali pridobiva osnovne surovine, oziroma druga oseba, ki se s svojo firmo, blagovnim znakom ali drugim znakom razlikovanja na blagu predstavlja kot njegov proizvajalec. Za proizvajalca se štejejo tudi uvoznik in distributer blaga, ki ni proizvedeno v Republiki Sloveniji, predstavništvo proizvajalca v Republiki Sloveniji ali katera koli druga oseba, ki daje videz, da je proizvajalec, s tem da blago označi s svojim imenom, blagovno znamko ali drugim znakom razlikovanja.
  9. Spletna cena – je cena, ki velja v ponudnikovi spletni trgovini in se lahko razlikuje od cene v fizičnih trgovinah. Morebitne nižje spletne cene so lahko v spletni trgovini posebej označene.
  10. Interoperabilnost – je zmožnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, da deluje s strojno ali programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se digitalna vsebina ali digitalne storitve iste vrste običajno uporabljajo.

3. UPORABA SPLETNE TRGOVINE NATURE’S FINEST IN PONUDBA IZDELKOV

Zlonamerna uporaba spletne trgovine NATURE’S FINEST je prepovedana. Z uporabo spletne trgovine NATURE’S FINEST jamčite, da:

  • ste pravno popolnoma sposobni skleniti zavezujočo pogodbo in se zavezujete, da se ne boste poskušali prijaviti v spletno trgovino oziroma da je ne boste uporabljali pod imenom tretje osebe;
  • z njeno uporabo ne boste povzročali motenj v delovanju spletne trgovine in da spletne trgovine ne boste uporabljali oziroma vanjo posegali na noben način, ki bi bil v nasprotju z zakonodajo ali s Splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta, ki so objavljeni in dostopni na
    tej povezavi (klikni).

Naročanje v spletni trgovini NATURE’S FINEST poteka v slovenskem jeziku, prek interneta, 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče izbirati in naročati iz seznama izdelkov, vsi izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog.

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje ponudba ali pred sklenitvijo pogodbe, zagotovil naslednje informacije, če te niso razvidne že iz okoliščin:

  1. informacije o podjetju ponudnika (firma, naslov in matična številka);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon);
  3. informacije o glavnih značilnostih izdelkov (vključno z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev ter prostovoljnega jamstva – tržne garancije);
  4. informacije o dostopnosti izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika);
  5. podatke o pogojih izvršitve oziroma dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
  6. končno ceno izdelka, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave izdelka ni mogoče izračunati vnaprej;
  7. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja oziroma opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  8. informacije o načinih plačila, plačilnih pogojih ter pogojih in roku dostave oziroma izpolnitve;
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi informacijo o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka – vse na posebno oziroma izrecno zahtevo kupca;
  10. informacije o pritožbenem postopku pri ponudniku, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  11. informacije za seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost izdelka;
  12. pojasnilo o možnosti izvensodnega reševanja sporov ter informacije o drugih pravnih sredstvih.

5. CENE

Vse cene so navedene v EUR in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno navedeno drugače.

Vse cene v spletni trgovini NATURE’S FINEST so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave ter morebitnih pribitkov glede na izbrani način plačila. Cene so predstavljene kot spletne cene.

Cene, objavljene v spletni trgovini NATURE’S FINEST, se neprestano spreminjajo in se oblikujejo tudi na podlagi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. Pri izdelkih, ki so v akciji, je jasno razvidno, kakšna je redna cena izdelka (prečrtana) in kakšna je akcijska cena. Popust velja za izdelke, pri katerih promocijske aktivnosti veljajo.

Pod pogoji, opredeljenimi s temi pogoji poslovanja, veljajo cene v trenutku oddaje naročila oziroma so veljavne tiste cene, ki so veljale v času, ko je naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila (od trenutka oddaje naročila v spletni trgovini do potrditve naročila), bo ponudnik:

  • kupca o tem obvestil in mu sporočil nove cene; kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti, ga deloma ali v celoti preklicati ali pa naročilo potrditi po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev v obojestransko korist in zadovoljstvo.

5.1 PROMOCIJSKE KODE

Promocijske kode so posebne ugodnosti, ki jih ponudnik lahko občasno ponudi svojim kupcem. Promocijske kode veljajo le v obdobju in ob pogojih, ki so navedeni ob posamezni promociji. Promocijske kode se med seboj ne seštevajo, prav tako jih ni mogoče uveljavljati skupaj z drugimi akcijami, razen če je ob posamezni promociji izrecno določeno drugače.
Promocijske kode ne veljajo za izdelke iz kategorije »Personalizirani dodatki« in »DNK analize« oziroma za izdelke, kjer je to posebej označeno.

V primeru tehnične napake ali zlorabe si ponudnik pridržuje pravico, da promocijsko kodo zavrne.

5.2 MINIMALNA VREDNOST NAROČILA

Minimalna vrednost posameznega naročila znaša 10,00 € (brez stroškov dostave). Naročil z nižjo vrednostjo ponudnik ne obdeluje. Spletni sistem kupca na to jasno opozori in ne omogoča zaključka nakupa pod navedenim pragom.

6. NAČINI PLAČILA

Ponudnik v spletni trgovini NATURE’S FINEST omogoča naslednje načine plačevanja za fizične in pravne osebe, ki so kupci brez sklenjene pogodbe s ponudnikom:

  • s plačilnimi karticami: Mastercard, Visa in American Express;
  • plačilo preko PayPala – vse kartice, standardno podprte preko PayPala: Mastercard, Visa, Diners, Maestro kartice;
  • Flik – takojšnje plačilo prek mobilne banke;
  • plačilo po povzetju – vse kartice, standardno podprte preko mobilnega bančnega POS-terminala: Mastercard, Visa, Diners, American Express, Maestro kartice, ter gotovina.

Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno le, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki podatkom v profilu uporabnika kot imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.

7. RAČUN – Vklopi razum, zahtevaj račun

Ponudnik mora za dobavo izdelkov izdati račun z razčlenjeno ceno in vsemi stroški v zvezi z nakupom ter ga izročiti kupcu.

Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila bo račun predložen kupcu ob dostavi izdelka.

V primeru osebnega nakupa in prevzema mora kupec račun prevzeti in ga zadržati neposredno po nakupu in prevzemu. V primeru dostave izdelkov na naslov kupca pa ponudnik pošlje račun v pisni obliki na naslov e-kupca po dostavi naročenih izdelkov kupcu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v 8 dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

8. PRODAJNA POGODBA

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi in odda naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Prodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Shranjena je v elektronski obliki na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Hrani se toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

9.  POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa, ki vodi do sklenitve prodajne pogodbe, je sestavljen iz naslednjih tehničnih korakov:

  • registracija obiskovalca oziroma prijava uporabnika v spletno trgovino (registracija ali prijava nista pogoj za uporabo spletne trgovine ali nakup izdelkov);
  • iskanje in izbor izdelka;
  • oddaja naročila;
  • naročilo sprejeto;
  • naročilo v obdelavi;
  • naročilo potrjeno;
  • odprema izdelka.

9.1 Registracija ali prijava uporabnika v spletno trgovino

Obiskovalec lahko na tej povezavi na spletnem mestu naturesfinest.si opravi registracijo uporabniškega računa, pri čemer skladno s temi pogoji poslovanja pridobi uporabniško ime (enako svojemu e-naslovu) ter določi geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Geslo je znano le uporabniku, ki mora zagotoviti, da v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopa le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Uporabnik mora v postopku registracije navesti obvezne podatke, kot izhaja iz spletnega obrazca, dostopnega na tej povezavi. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

Uporabnik ob registraciji izrecno potrdi:

  • da se strinja s temi pogoji poslovanja;
  • da je seznanjen s politiko zasebnosti in s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta naturesfinest.si ter se z njimi strinja;
  • in po lastni presoji, da dovoljuje, da Nutrisslim uporablja njegovo telefonsko številko in e-naslov za pošiljanje informacij in ponudb o izdelkih, ki jih ponuja kot ponudnik.

Po uspešno opravljeni registraciji ponudnik pošlje uporabniku na e-naslov, naveden ob registraciji, povezavo za aktivacijo uporabniškega računa, s čimer se preveri veljavnost e-naslova.

Registracija je mogoča tudi med postopkom nakupa.

Registracija oziroma prijava v spletno trgovino NATURE’S FINEST ni pogoj za uporabo spletne trgovine ali nakup izdelkov.

9.2 Iskanje in izbor izdelka

Izdelek, ki ga obiskovalec ali uporabnik želi kupiti, mora dodati v spletno nakupovalno košarico tako, da ga poišče:

  • preko iskalnika na prvi strani spletne strani (zgoraj desno), s klikom na ikono »iskalo« in vpisom ključne besede v polje »išči«, ali
  • z navigacijo po meniju kategorij in podkategorij, ki se prikažejo ob izbiri posamezne kategorije na prvi strani spletne strani.

Med prikazanimi izdelki lahko uporabnik s klikom na želeni izdelek odpre podstran s podrobnim opisom izdelka. Izbor količine in vnos števila izdelkov sta predpogoj, da se lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«.

Dostop do vsebine košarice je mogoč kadar koli s klikom na povezavo »Košarica« v zgornjem desnem kotu strani.

Naročilo postane veljavno, ko obiskovalec ali uporabnik zaključi nakup in odda naročilo.

9.3 Oddaja naročila

  1. V prvem koraku so v košarici prikazani vsi naročeni izdelki, njihove količine in cene. Količino naročenih izdelkov je mogoče spremeniti z vnosom nove količine, izdelek pa odstraniti s klikom na ikono »koš za smeti«.
  2. V drugem koraku kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« vnese podatke za naslov dostave, izbere način plačila in vnese podatke o plačniku. Poleg naročenih izdelkov je v tem koraku prikazan tudi strošek dostave.
  3. Naročilo se dokončno odda s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.

Z oddajo naročila obiskovalec oziroma uporabnik postane kupec.

9.4 Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec po e-pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Kupcu so dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status takšnega naročila je »prednaročilo« in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.

V roku ene ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost, da naročilo brez posledic prekliče. Po izteku tega roka spremembe naročila niso več mogoče.

9.5 Naročilo v obdelavi

Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, ki ga kupec v roku ene ure ne prekliče, naročilo preide v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost naročenih izdelkov ter naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Če naročenega izdelka ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen po e-pošti. Kupcu je v takem primeru omogočeno:

  • zamenjati naročeni izdelek, če je kupec v naročilu to izrecno dovolil, ali
  • znižati končni znesek v vrednosti nedobavljenega izdelka.

Ponudnik lahko zaradi preverjanja podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave kupca pokliče na navedeno telefonsko številko.

9.6 Naročilo potrjeno

Ob potrditvi naročila ponudnik kupca po e-pošti obvesti o predvidenem roku dobave.

Prodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pravni status naročila je »naročilo« in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov.

9.7 Odprema izdelka

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje izdelek ter o tem po e-pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu ponudnik kupca tudi seznani s politiko vračila izdelkov in kontaktnimi osebami za primere pritožb ali zamud pri dostavi.

Kupec lahko v vsakem trenutku v svojem uporabniškem računu v spletni trgovini NATURE’S FINEST preverja status svojega naročila.

10. DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Dostava je omogočena v vse evropske države. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk ponudnika v Sloveniji je GLS General Logistics Systems Slovenia, logistične storitve d. o. o. (v nadaljevanju: GLS). Ponudnik si pridržuje pravico, da izbere tudi drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 1–2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če GLS na posamezni naslov dostavlja kasneje. Za druge izdelke in destinacije velja rok dobave, ki je naveden ob posameznem izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek v spletni trgovini je dostopen v razumnem roku.

Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku pogodbene dostavne službe in vključujejo tudi morebitne stroške provizije. Njihov znesek je odvisen od velikosti in teže naročenih izdelkov. Strošek dostave se prišteje k skupnemu znesku naročila, kar je razvidno pred potrditvijo naročila.

Stroški dostave ne vključujejo stroškov embalaže ali zavarovalne embalaže. Ponudnik zato od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine ali če pošiljka kaže znake odprtja. V takih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, in sicer tako, da pošiljko v enakem stanju, kot jo je prejel (brez dodajanja ali odstranjevanja vsebine), prinese na najbližjo GLS kontaktno točko in izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z GLS dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Naročeni izdelek je kupec dolžan prevzeti na dogovorjeni dan in lokaciji ter ga plačati na način, ki ga je izbral ob oddaji naročila. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenih izdelkov.

V primeru, da kupec paketa s svojim naročilom, kljub večkratnim obvestilom ponudnika ali pogodbene dostavne službe o dostavi in čakanju paketa na prevzem, ne prevzame in se paket vrne nazaj k ponudniku, pri tem pa je bil nakup plačan z drugo metodo kot s plačilom po povzetju, ima kupec pravico do ponovnega pošiljanja paketa. Ponudnik ima v takem primeru pravico zaračunati stroške ponovnega pošiljanja.

Kupec nima pravice do vračila kupnine po tem odstavku, če so vrnjeni izdelki poškodovani. V tem primeru ima ponudnik pravico poškodovane izdelke uničiti.

11. PRAVICA PONUDNIKA DO ZAVRNITVE DOBAVE IZDELKA

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave izdelka kupcu, zlasti v naslednjih primerih:

  • če ima kupec neporavnane obveznosti do ponudnika;
  • če kupec zlorablja pravico do vračila blaga po Zakonu o varstvu potrošnikov;
  • če se je kupec pri preteklem naročilu izdelka do dostavljavca vedel nesramno, žaljivo, nasilno, se z njim prepiral, vpil nanj ali ga kakorkoli drugače ogrožal;
  • če kupec ponudniku na kakršenkoli način povzroča poslovno škodo (npr. s ponavljajočim naročanjem in preklicevanjem naročil).

12. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 60 dneh od prevzema izdelkov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe na e-naslov:
[email protected].

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi elektronski obrazec, ki je objavljen in dostopen na
tej povezavi (klikni).
V tem primeru ponudnik potrošniku po e-pošti nemudoma pošlje potrdilo o prejemu takšnega obrazca oziroma sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega izdelka ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.

12.1 ZAČETEK TEKA ROKA ZA ODSTOP OD POGODBE

Rok za odstop od pogodbe začne teči, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad izdelkom;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom izdelka, če je predmet pogodbe več kosov izdelkov, naročenih v enem naročilu;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom izdelka, če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom izdelka, če je dostava redna v določenem časovnem obdobju.

Da bi bil rok za odstop od pogodbe upoštevan, zadošča, da je obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa poslano pred iztekom odstopnega roka.

12.2 STROŠKI V ZVEZI Z ODSTOPOM

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije le stroške vračila izdelka ali digitalne vsebine, ki je bila dostavljena na materialnem nosilcu podatkov.

Izdelek je treba vrniti ponudniku po pošti najpozneje v 60 dneh od dneva, ko je bilo poslano obvestilo o odstopu od pogodbe.

12.3 OBVEZNOSTI POTROŠNIKA PRI VRAČILU IZDELKOV

Potrošnik mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovoren potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost izdelka zaradi ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko proizvajalec izdelka določi tudi obveznost vračila v originalni embalaži, če ta predstavlja sestavni del izdelka. Embalaža mora biti nepoškodovana in v nespremenjeni količini, priložena pa mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta o nakupu.

12.4 POVRAČILO KUPNINE

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 60 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu povrne vsa prejeta plačila, razen dodatnih stroškov dostave, če je potrošnik izbral dražjo obliko dostave od najugodnejše ponujene standardne dostave.

Povračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen če potrošnik izrecno zahteva drugo plačilno sredstvo in zaradi tega ne nastanejo dodatni stroški za ponudnika. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe šteje kot plačilno sredstvo in se vrne v obliki novega darilnega bona, preostanek zneska pa se kupcu povrne na ustrezen način.

Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prejema vrnjenega izdelka ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal nazaj.

12.5 IZJEME OD PRAVICE DO ODSTOPA

Možnost odstopa od pogodbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ne velja za:

  • izdelek, ki je hitro pokvarljiv ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • zapečaten izdelek, ki ni primeren za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • izdelek, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešan z drugimi predmeti;
  • izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika oziroma prilagojen njegovim osebnim potrebam;
  • druge primere, določene z Zakonom o varstvu potrošnikov.

13. ODGOVORNOST PONUDNIKA ZA NESKLADNO BLAGO

Blago je skladno, kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
  • je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
  • je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel;
  • je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga ter ob upoštevanju kakršnekoli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v prodajni verigi, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel;
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana; ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev o nakupu blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi je ponudnik odgovoren za skladnost blaga v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o njej obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da blago, za katerega zatrjuje neskladnost, pregleda.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika, upravičen, da pod pogoji in v vrstnem redu, kot izhaja iz Zakona o varstvu potrošnikov:

  • zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost blaga zgolj neznatna.

Pravice iz tega poglavja pripadajo le kupcem, ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov štejejo za potrošnike.

14. ODGOVORNOST PONUDNIKA ZA STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, pri čemer je bil ta namen ponudniku znan oziroma bi mu moral biti znan;
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, pri čemer se primernost izdelka za normalno rabo preverja glede na običajni izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, in sicer na:

Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in omogočiti ponudniku, da izdelek pregleda. Za uveljavljanje odgovornosti iz naslova stvarnih napak lahko kupec neobvezno uporabi tudi elektronski obrazec, ki je objavljen in dostopen na
tej povezavi (klikni).

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo po preteku 2 let od dneva, ko je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico:

  • zahtevati, da ponudnik napako odpravi ali mu izroči drug izdelek brez napake (izpolnitev pogodbe);
  • zahtevati znižanje kupnine; ali
  • odstopiti od pogodbe.

Ponudnik mora kupcu pisno odgovoriti na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku oziroma nepravilnost sporna. Če napaka ni sporna, mora ponudnik kupčevemu zahtevku ugoditi čim prej, najpozneje pa v roku 8 dni.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti uveljavljanje pravic kupca iz naslova stvarne napake v primeru, da:

  • je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca oziroma neuporabno kot posledica nepravilnega ravnanja kupca; ali
  • vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži.

Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

Pravice iz tega poglavja pripadajo le kupcem, ki so pravne osebe.

15. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je to navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu, ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so določeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na spletni strani s predstavitvijo posameznega izdelka. Če informacija o garanciji ni navedena, izdelek nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo o garancijskih pogojih.

Garancijo za izdelke ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

16. REKLAMACIJA

Kupec lahko reklamira izdelek, če izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, ki ga je izdal ponudnik, ali v ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je bilo na voljo ob oddaji naročila ali pred tem.

Kupec lahko vloži reklamacijo na:

Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik.
Na reklamacijskem zapisniku se zabeležijo kupčeve ugotovitve in njegova izbirna pravica glede rešitve reklamacije.
Kupec ima pravico izbrati rešitev, njegova zahteva (zamenjava blaga ali vračilo kupnine) se navede v zapisniku.
Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, od katerih en izvod prejme kupec.

Postopek reševanja reklamacij ponudnik izvaja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

17. POVRATNA EMBALAŽA

Naročilu, ki vsebuje izdelek, za katerega je potrebno predložiti povratno embalažo (npr. zaboj), se avtomatično prišteje znesek za ustrezno embalažo.

V kolikor kupec ob prevzemu naročila predloži embalažo, mu ponudnik zaračunani znesek povrne na račun kupca v spletni trgovini NATURE’S FINEST v obliki dobroimetja, ki ga kupec lahko koristi ob naslednjem naročilu.

18. VARNO SPLETNO NAKUPOVANJE

Spletne strani za naročanje izdelkov in prenos podatkov so zaščitene ter tehnično in elektronsko ustrezno varovane. Ponudnik se zavezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov, povezanih s plačili pri naročilih kupcev.

Ponudnik ne odgovarja za morebitno krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti na strani ponudnika.

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic lahko ponudnik preverja informacije, povezane z naročilom kupca. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo tak primer ustrezno dokumentiran. Vsakršna sumljiva ali neobičajna uporaba plačilnih kartic bo prijavljena pristojnim organom.

19. VARNOSTNI UKREPI

Nutrisslim ni licenciran ponudnik zdravstvene oskrbe in nima strokovnega znanja za diagnosticiranje, pregledovanje ali zdravljenje zdravstvenih stanj. Zato Nutrisslim ne daje medicinskih ali psiholoških nasvetov, diagnoz ali zdravljenj. Uporabnik prevzema tveganje in odgovornost za uporabo informacij, pridobljenih prek spletne trgovine NATURE’S FINEST.

Spletna trgovina NATURE’S FINEST lahko zagotavlja koristne informacije, povezane z zdravjem, vendar te niso namenjene nadomestitvi strokovnega nasveta, diagnoze ali zdravljenja. Informacije o izdelkih in drugi nasveti v spletni trgovini ne predstavljajo nadomestila za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško potrjeni kot sredstvo za preprečevanje ali zdravljenje bolezni. Vse informacije in vsebina v spletni trgovini NATURE’S FINEST so zgolj informativne narave in niso namenjene nadomestitvi strokovnega mnenja.

Izdelki in informacije v spletni trgovini NATURE’S FINEST niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju ali preprečevanju bolezni. Vse informacije so zgolj informativne narave in ne predstavljajo nadomestila za nasvet vašega zdravnika ali drugega zdravstvenega strokovnjaka.

Pred uporabo izdelkov se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom glede uporabe, tveganj in možnih nezaželenih učinkov. Uporaba izdelkov se odsvetuje nosečnicam, doječim materam, otrokom ter osebam z zdravstvenimi težavami. Če uživate zdravila ali druga prehranska dopolnila ali če sumite na zdravstvene težave, se pred uporabo izdelkov vedno predhodno posvetujte s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

20. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne in kakovostne slike za vse prodajne izdelke, prikazane v spletni trgovini NATURE’S FINEST.
Morebitne estetske razlike med prikazano sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na specifikacije izdelka.

Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne, točne in popolne informacije o osnovnih značilnostih prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka ali v njegovem opisu.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih, vendar se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in točnost informacij, objavljenih v spletni trgovini NATURE’S FINEST.
Ker se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno posodobiti podatkov, bo v takih primerih kupca o spremembah nemudoma obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali njegovo spremembo (glej točko 5).

V spletni trgovini NATURE’S FINEST so lahko objavljene tudi informacije tretjih oseb, kot so uporabniška mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik nad to vsebino nima nadzora in zato ne more jamčiti za njihovo točnost ali resničnost, prav tako ne sprejema pritožb, ki bi se nanašale na vsebino teh objav.
Ponudnik si pridržuje pravico, da ne objavi ali odstrani objave, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoče, žaljive, obscene, sovražne ali v nasprotju z veljavno zakonodajo, javnim redom ali splošno sprejetimi moralnimi normami.

21. POLITIKA ZASEBNOSTI IN SPLOŠNI POGOJI

Del teh pogojev poslovanja sta tudi:

  • Politika zasebnosti, ki je objavljena in dostopna na tej povezavi (klikni),
  • Splošni pogoji, ki so objavljeni in dostopni na tej povezavi (klikni).

Pravico do dostopa, popravka, izbrisa ali omejitve obdelave osebnih podatkov ter pravico do prenosljivosti podatkov, ki se nanašajo na vas,
in pravico do ugovora njihovi obdelavi prek spletnega mesta naturesfinest.si uveljavljate pisno na e-naslov: [email protected].

Na tem e-naslovu smo dosegljivi tudi za vsa dodatna pojasnila v zvezi z varstvom osebnih podatkov.

22. SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja. Splošni pogoji se redno dopolnjujejo in so v veljavni različici dostopni na spletnem mestu.

Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Navedeno ne velja za spremembe in dopolnitve teh pogojev poslovanja, ki ne posegajo v pravice in/ali obveznosti obiskovalcev, uporabnikov ali kupcev (npr. tipkarske in druge očitne napake v besedilu). Takšne napake lahko Nutrisslim popravi kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

23. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Določena je tudi odgovorna oseba, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže:

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe, kupcu sporočil predviden čas obravnave ter ga sproti obveščal o poteku postopka. Če ponudnik pritožbi ne ugodi, bo kupca obvestil o razlogih za zavrnitev in ga poučil o možnostih nadaljnjega reševanja spora.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov, zlasti v sodnem postopku, nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški postopka. Zato si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za reševanje sporov in nesoglasij v zvezi s spletno trgovino NATURE’S FINEST, pri katerih ni bilo doseženo sporazumno rešitev, je pristojno sodišče po pravu Republike Slovenije.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (ODR/SRPS) je bila ukinjena 20. 7. 2025.
Potrošniki lahko informacije o izvensodnem reševanju sporov in seznam pristojnih organov po državah najdejo na uradnih spletnih straneh:

Ti pogoji poslovanja se razlagajo v skladu z zakonodajo Republike Slovenije. Če se za kateri koli del teh pogojev poslovanja ugotovi, da je neveljaven ali neizvršljiv v skladu z veljavno zakonodajo, se taka določba nadomesti z veljavnim, izvršljivim predpisom, ki kar najbolje ustreza namenu izvirne določbe, preostale določbe pa ostanejo v veljavi nespremenjene.

24. KONČNA DOLOČBA

Za prodajne pogodbe, sklenjene pred 26. 1. 2023, se uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov
(Ur. l. RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18).

Ig, Slovenija, 2025

Kateri vitamini so pravi za vas?
Ustvari svojo unikatno formulo – narejeno za tvoje telo in cilje.

Išči po kategorijah